mércores, 30 de outubro de 2019

Curso 19-20

Queridas familias, como sabedes atópome de baixa, non é nada grave pero si latoso. Así que estou cargando pilas para voltar con forza.

Aproveito o tempo no que me atopo ben para actualizarme no meu traballo, aprender, investigar sobre bibliotecas escolares (pois como ben sabedes son a coordinadora) e de paso poñerme o día co blog pois o tiña bastante abandonado, xa que o ano pasado observei que non estaba tendo moito éxito para todo o traballo que conleva, pero dándolle voltas decín retomalo pois había familias que si o seguían para estar o tanto do acontecido na escola (así que polo menos intentarei publicar algo de cando en vez) Nestes intres non moitas fotos. Pero a miña volta sacarei unha morea delas para poñernos o día.

Mándovos un bico enorme a todos, pero sobre todos os meus pequenos. Non sabedes as gañas que teño de velos e que me volvan a encher de abrazos e de moitísimas historias.


5 comentarios:

  1. Saraaa 💖💓😉😘😘😘 a recuperarse y a cargar pilas, ellos también tienen ganas de achucharte julita me lo dice todos los dias. por cierto que pasada el blog me encantaaaaa bravoo 👏👏👏

    ResponderEliminar
  2. Descansa y cuando vuelvas a tope. Ste echa mucho de menos. Besosdd. Y el blog mola mucho 😜

    ResponderEliminar
  3. Muuuchas gracias ❤️❤️❤️❤️

    ResponderEliminar
  4. Ya falta menos...se te echa en falta!!!...por cierto, el blog te quedó super chulo!!!

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Muchas gracias, estoy aprovechando el tiempo para aprender y actualizarme.

      Yo si que os echo de menos y mucho además.

      Eliminar